Аргументів на користь раннього вивчення іноземної мови з кожним роком стає все більше і більше. Величезна кількість психологічних досліджень доводять, що вивчення другої мови (англійської, китайської, французької, німецької) позитивно впливає не тільки на мовні здібності дитини, але і на розвиток його особистості в цілому, на розвиток пам’яті, уваги і креативності мислення.

Дошкільний вік багатьма психологами вважається найбільш сприятливим для початку вивчення іноземної мови, оскільки збігається з періодом, коли дитина активно освоює рідну мову, не докладаючи до цього особливих зусиль. Даний період є сенситивним (найбільш сприятливим) для освоєння як рідного, так і іноземної мови. Досить подивитися на сім’ї, в яких дитина з народження чує 2 або більше іноземних мов, і як результат, вільно засвоює і розмовляє на цих мовах.

У поєднанні з провідною діяльністю даного періоду – грою, можна досить просто і без особливих зусиль з боку дитини допомогти йому опанувати іноземну мову і закласти міцний фундамент для подальшого освоєння мови вже в молодшому і старшому шкільному віці. Цей процес можна порівняти з формуванням потужної кореневої системи, яка в подальшому дасть свої плоди і буде основою володіння мовою і розуміння іншої культури.

Все це було б неможливим без участі дорослого, який створить умови для мовного розвитку малюка (спільне читання, ігрові моменти, перегляд мультфільмів, вживання побутової лексики і т.д).

На базі мовної школи MasterCLASS існують курси для дітей дошкільного віку з додатковими рекомендаціями та консультаціями батьків з питань раннього освоєння іноземної мови.

Уроки з маленькими дітьми проходять виключно в ігровій формі. Широко застосовуються яскраві медіа-матеріали: мультики, вірші, пісеньки і картинки. Ваші чада освоюють здатність розуміти англійську мову на слух, а також освоюють розмовні навички. Завдяки цьому, дітлахи, ще не вміючи читати і писати на нерідній для них мовою, можуть його розуміти і використовувати для спілкування.

Програма курсу спрямована на поступовий розвиток у дітей таких навичок:

  • формування правильної вимови;
  • накопичення словникового запасу за темами: Сім’я, Друзі, Будинок, Школа, Дозвілля, Одяг, Їжа, Тварини;
  • оволодіння нескладними граматичними структурами;
  • вміння використовувати вивчений матеріал у природних ситуаціях спілкування;
  • і найголовніше – формування позитивного ставлення до іноземної мови, як до чогось природного, цікавого, що приносить виключно позитивні емоції.

Читайте також: